مرکز پاورپوینت اکران

پاورپوینت مهندسی پاورپوینت پزشکی پاورپوینت انسانی پاورپوینت درسی پاورپوینت هنر پاورپوینت آموزشی پاورپوینت عمومی

اطلاعیه فروشگاه

در صورت بروز هرگونه مشکل در خرید فایل، داشتن سوال، پیشنهاد، انتقاد، مشاهده فایل انحصاری خود در فروشگاه و نیز سفارش ساخت پاورپوینت جدید، به شماره تلفن 09141594468 پیامک بزنید تا سریعا رسیدگی شود.

تحقیق آماده مفهوم مديريت و روابط عمومي و كاربرد اينترنت در این زمینه -9 برگ وورد قابل ویرایش

تحقیق آماده مفهوم مديريت و روابط عمومي و كاربرد اينترنت در این زمینه  -9 برگ وورد قابل ویرایش

تحقیق آماده مفهوم مديريت و روابط عمومي و كاربرد اينترنت در این زمینه  -9 برگ وورد قابل ویرایش

تحقیق آماده مفهوم مديريت و روابط عمومي و كاربرد اينترنت در این زمینه  -9 برگ وورد قابل ویرایش

تحقیق آماده مفهوم مديريت و روابط عمومي و كاربرد اينترنت در این زمینه  -9 برگ وورد قابل ویرایش

تحقیق آماده مفهوم مديريت و روابط عمومي و كاربرد اينترنت در این زمینه  -9 برگ وورد قابل ویرایش

تحقیق آماده مفهوم مديريت و روابط عمومي و كاربرد اينترنت در این زمینه  -9 برگ وورد قابل ویرایش

مقدمه

از سال 1330 هـ.ش كه اولين واحد روابط عمومي كشور تاسيس شد تا به امروز روابط عمومي در جامعه مان با تغيير و تحول زيادي روبرو شده است. ولي به اعتقاد صاحب نظران حرفه روابط عمومي در اين مدت با رشد ضعيف و تدريجي ادامه حيات داده است و هنوز پس از گذشت حدود نيم قرن از فعاليت آن در ايران با تنگناهايي بر سر راه خود روبرو بوده است. نمي توان منكر اين امر شد كه پاره اي از مشكلات ريشه تاريخي ندارد و بدون توجه به مشكلاتي كه از نگرش تاريخي ما برخواسته است. نمي توان به همه حقايق دست يافت. تا قبل از پيروزي انتقالب اسلامي روابط عمومي در كشور ما با مشكل و مانع اساسي در سه راه اثبات هدايت خود روبرو بوده است. با توجه به اينكه روباط عمومي و فعاليتهاي آن را يك فن و هنر و حرفه اي تخصصي قلمداد مي‌كنند بديهي است مديريت اين واحدهاي حساس و هنري را بايد مديراني عهده دار شوند كه خود افراد هنرمند و صاحب انديشه، علم و تدبير باشند. چرا كه مي‌خواهند مديريت بر رفتارهاي انساني و مديريت ارتباط با مخاطبان سازمان را برعهده گيرند.

 

تحقیق آماده مفهوم مديريت و روابط عمومي و كاربرد اينترنت در این زمینه  -9 برگ وورد قابل ویرایش

تحقیق آماده مفهوم مديريت و روابط عمومي و كاربرد اينترنت در این زمینه  -9 برگ وورد قابل ویرایش

ويژگي هاي يك مدير روابط عمومي انديشمند

تجربه ثابت كرده است كه سازمان بدون روابط عمومي ممكن است قادر به ادامه حيات و گذران روز باشد ولي به اهداف خود نمي رسد. لااقل به موفقيت چشمگيري دست نمي يابد. منطقي ترين شيوه آن است كه در انتخاب مدير روابط عمومي انديشمند دقت شود چرا كه انتخاب و گزينش نابجا و غير علمي يك مدير مي‌تواند در فعاليت كل سازمان اختلال ايجاد كند. بنابر اين مدير روابط عمومي انديشمند بر خلاف تقسيم بندي هاي رايج در دانش روابط عمومي بايد داراي الگو-سيستم فكري و سياست كلان باشد. شان و اعتبار فرهنگ را بشناسد. سياست گذار و رهبردساز باشد. توانايي ايجاد يك مديريت سالم و صحيح را داشته باشد. توان خطر پذيري ارتباطي ذوقي و هنري را داشته باشد.

امين، رازنگه دار- مسئول-قانون مدار- تصميم گيرنده- مدير-پاسخگو-آرمان خواه- مقتدر-شايسته و منتقد باشد.

با ابزارها وتكنيك هاي مديريت نوني آشنايي داشته و در يك كلام صرف نظر از مهارت هاي ويژه در گير نوعي فعاليت مرتبط براي نيل به اهداف از پيش تعيين شده و مورد انتظار باشد.

در سايه در اختيار داشتن چنين ميداني است كه مي‌توانيم بگوييم روابط عمومي به رشد و تعالي مي‌رسد و در جهت پيشرفت سازمان گام بر مي‌دارد. لذا روابط عمومي انديشمند درصدر است قدرت را در دست مديراني بگذارد كه بيشتر شايستگي مديريت و رهبري داشته باشند.

تحقیق آماده مفهوم مديريت و روابط عمومي و كاربرد اينترنت در این زمینه  -9 برگ وورد قابل ویرایش

تحقیق آماده مفهوم مديريت و روابط عمومي و كاربرد اينترنت در این زمینه  -9 برگ وورد قابل ویرایش

كاستي هاي مديريت روابط عمومي

مديريت در روابط عمومي تفاوت چنداني با مديريت در ساير واحدها ندارد ولي به نظر مي‌رسد تفاوت اصلي در ويژگي ها و توانايي هاي مدير روابط عمومي با ساير مديران باشد. مديريت روابط عمومي يعني تصميم گيري- سياست گذار يونيكس نظارت و ارزيابي طرح و برنامه هاست. با اين تعريف مديران روابط عمومي علاوه بر تسلط كامل به فنون و تكنيك هاي روابط عمومي بايد داراي ويژگي هاي فردي و مديريتي مرتبط با مديريت هم باشند.

مديران و افراد با مشروعيت هاي علمي و قابل قبولي حضور ندارند. كمتر كسي به تخصص ميزان آشنايي يك مدير، قابليت ها، انگيزه ها ونگرش ها و مهارت هاي او توجه مي‌كند.

ضعف سيستم آموزشي روابط عمومي، مبهم بودن وظايف روابط عمومي، عدم تخصص لازم در نزد مديران روابط عمومي عدم وجود نظام صحيح انتخاب مديران، ضعف هاي ساختاري و تشكيلاتي، عدم امنيت شغلي مديران، نبود شناخت مناسب از جايگاه و فرهنگ روابط عمومي نزد مردم و ميران ارشد سازمان و مشخص نبودن خرد بين تبليغات اطلاع رساني و روابط عمومي است.

مشخص نبودن الگويي براي روابط عمومي در كشور به آساني امكان پذير نيست براي تعيين الگو كه به طور قطع بايد الگويي بومي و مبتني بر ويژگي هاي فرهنگي جامعه مان باشد.

تحول در روابط عمومي در گرو تحول در كيفيت ساختار مديريتي و فرهنگ جامعه است.

متولي روابط عمومي كشور مشخص نيست از طرفي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي متولي روابط عمومي است و از طرف دبيرخانه شوراي اطلاع رساني دولتت در اين رابطه فعال است. نظام مديريت روابط عمومي كشور بايد تعريف و اجزاي آن مشخص شوند. بي ترديد در اين نظام همه عناصر مربوط به جامعه روابط عمومي ايران ايفاي نقش كنند.

ضعف در گرايش به تصدي گري در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي.

فقدان تجربه و تخصص در بين گردانندگان اين حرفه.

نبود انسجام و وحدت كلمه در عمل در جامعه ر.

در يك نگاه كلي فقدان وجود روحيه شجاعت، نبود بسترهاي حرفه اي و حقوقي، بحران معنايي و دور شدن از فلسفه وجودي روابط عمومي، نبود منشور گزينش براي انتخاب مديران شايسته از جمله موانعي است كه بر سر راه تحول مديريت در روابط عمومي وجود دارد.

 



پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 8,000 تومان
(شامل 20% تخفیف)
مبلغ بدون تخفیف: 10,000 تومان
نمایش لینک دانلود پس از پرداخت هزینه
ایمیل
موبایل
کمک به هزینه درمان بیماران سرطانی
توجه: خرید کمتر از 10,000 تومان مشتری گرامی ، برخی بانک ها از جمله بانک ملت اجازه خرید اینترنتی با مبلغ کمتر از 10000 تومان را نمی دهند باتوجه به قیمت این محصول اگر در پرداخت مشکلی داشتید از کارت سایر بانک ها برای پرداخت استفاده کنید.

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
ravabeteomoomi_2117106_7108.zip28.5k